söndag, februari 04, 2007

Utställningar


Utställningen i Backstugan, ”Naturlikt samspel” är över, jag sålde 4 tavlor. Jättekul - att ni vill ha mina tavlor på era väggar! – Jag behöver er bekräftelse!
… Men, ibland undrar jag vad jag har gett mig in på! Framför allt just idag, - det är 140 timmar kvar till vernissagen i Stockholm! Det inkluderar 40 timmars arbetstid på mitt ordinarie jobb ca 46 timmars sömn och 4 - 5 timmars träning av olika slag. Då förstår ni att det blir 49 timmar kvar till övriga aktiviteter, bland annat till att äta, dricka och måla.
Där har ni min närmaste vecka i ett nötskal!
Jag kommer att behöva hela min verktygslåda den här veckan, ta fram allting som jag har assat och sätta en coach på axeln för att kunna ge mig in den här stora utmaningen. Nedräkningen har börjat och den går inte att avbryta för tekniskt fel! Nu gäller det att tanka och lagra energi i Gula hallen, och sedan långsamt och fokuserat ta mig mot målet. Det känns som om detta kommer att bli en ny seger över mig själv - igen!